Pontarlier - Reisverslag uit Pontarlier, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Pontarlier - Reisverslag uit Pontarlier, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Pontarlier

Blijf op de hoogte en volg Albert

28 April 2018 | Frankrijk, Pontarlier

28 april, Pontarlier
Vanochtend nog samen ontbeten. Nog even een discussie over de snelste weg naar Geleen ‘n knuffel en ze reed naar het noorden, ik liep naar het zuid oosten. In het bos had ik een zijpad gemist en liep dus verkeerd. Een vriendelijke mevrouw wees me de verkeerde weg en ik liep vervolgens vast in het bos. Er was geen pad meer en dat wat erop leek - een v-vormige geul tussen twee steile hellingen - werd versperd door omgevallen bomen. Jammer, gewoon terug en de eerste gelegenheid nemen om weer op de juiste weg te komen. Dat ging via een parkeerplaats die gelet op de achtergebleven rotzooi zeer druk gebruikt wordt voor wat mensen thuis niet mogen/kunnen.
Het beloofde vanmorgen grijs te zijn vandaag. Dat heeft maar even geduurd. Goed wandelweer door glooiend landschap. En warempel een graslandschap met honderden narcissen.
Nu een terras in Pontarlier!

  • 30 April 2018 - 16:54

    Maartje:

    'die gelet op de achtergebleven rotzooi zeer druk gebruikt wordt voor wat mensen thuis niet mogen/kunnen'... LOL :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 37429

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: