Villeneuve/Vevey - Reisverslag uit Vevey, Zwitserland van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Villeneuve/Vevey - Reisverslag uit Vevey, Zwitserland van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Villeneuve/Vevey

Blijf op de hoogte en volg Albert

02 Mei 2018 | Zwitserland, Vevey

2 mei 2018
Vertrok met bus uit Lausanne die waarempel tot Lutty reed. Verder lópen, rustigaan. Je loopt veel vlak, soms wat van de kust af en wat omhoog. Alles goed te doen.
Ik had me alleen niet gerealiseerd dat de plaats van overnachting in Vevey is. Dus kuierde ik door naar Villeneuve. Dat stond nu eenmaal geprogrammeerd sinds ik in Zwitserland aankwam: woensdag naar Villeneuve. Bij de kerk werd ik verwezen naar Vevey. Beetje terug. Dan maar met de trein. En morgen weer met de trein terug naar Villeneuve natuurlijk.
Een erg bijzondere slaapplaats. Een soort keldertje, half in de grond waar twee bedden staan. Er liggen hoeslakens op, maar die zijn zo te zien al vaker gebruikt. De slaapzak gaat daarop en over het kussen (redelijk schoon) leg ik mijn jack. Dat moet het houden. Misschien spuit ik er wat deo op. De mens mag dat ook niet inademen. Dat weten de ‘bugs’ niet, dus mogelijk helpt dat.
Douchen is erg moeilijk. Maar in de pastorie was een heel goede!
Een pelgrim klaagt niet. ;-)
Vanavond wel de eerste keer sinds weken dat ik weer eens voor een dienst in de kerk ben.
Morgen vroeg op. Het worden drie klimmers naar La Pelouse!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 37499

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: