Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Besancon - Reisverslag uit Besançon, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Besancon

Blijf op de hoogte en volg Albert

25 April 2018 | Frankrijk, Besançon

25 april
Besancon! Vergeten om m’n telefoon mee te nemen. Hoe krijg ik het voor elkaar? Mijn belangrijkste hulpmiddel, op mijn voeten na.
Kostte me ‘n uur heen en weer rijden.
De wandeling was rustig. Het is best frustrerend om een grote stad binnen te lopen. Langs buitenwijken en commerciële gebieden waar de grote ketens hier hun vestigingen hebben. Met daaromheen als satelietjes de kebab, autowasserijen, pizzatenten etc. Lawaai, ongeduld, jengelende kinderen, ontevreden gezichten.
Zet dat eens tegenover de rust van het bos of het glooiende landschap waar je iedere stap weer geniet van nieuwe uitzichten (en soms nieuwe inzichten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 37629

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: