Eten moet je doen, iedere dag! - Reisverslag uit Radicofani, Italië van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Eten moet je doen, iedere dag! - Reisverslag uit Radicofani, Italië van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Eten moet je doen, iedere dag!

Blijf op de hoogte en volg Albert

05 Juni 2018 | Italië, Radicofani

Een moeilijke dag. Regen voorspeld, maar tegen het moment dat die kwam konden we op tijd enige bescherming aantrekken. Drie minuten later was het voorbij en kon het regenjack weer uit. De rest van de dag werd het zeer warm en vooral droog. Geen bar, geen resto, niks. E en Fabio hadden niks te eten mee. Dat geeft dan meteen problemen. Ook de waterpunten waren niet talrijk zodat ook dat soms tot ergernis leidde. Ik had de camelbag gevuld, maar heb in totaal vandaag weer meer dan drie liter vocht genomen.
We waren erg vroeg bij de thermale baden. Leuk om te zien maar mogelijk nog leuker om te doen: onthouden.
Daarna door over lange paden, bedekt met grof grind en dikke stenen. Onder de brandende zon was dat moeilijk lopen. Voeg daarbij de vliegen die om je heen hangen en je wordt weer helemaal blij.
Fabio en ik voelden ons na de zoveelste lange klimpartij beroerd. Dat was bij mij snel over, zo niet bij Fabio.
Tegen de anderen had ik gezegd dat ze moesten doorlopen. Nog 4 km bergop. Fabio kroop naar boven. Zijn ingewanden hadden problemen. En hij had hoofdpijn en was erg moe.
In Radicofani liggen we in de gemeentelijke ostello. Goed verzorgd, op de douche na. Ik heb in heel Italië nog geen douche gehad die compleet was. Steeds hangt de douchekop op half-zeven omdat er een deel is gesloopt. Of loopt het water niet weg en sta je in vijf centimeter douchewater.
Maar het is gezellig. We kletsen wat af. Davide werpt zich op als tolk en doet echt moeite om mij erbij te betrekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 37468

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: