Ivrea - Reisverslag uit Ivrea, Italië van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Ivrea - Reisverslag uit Ivrea, Italië van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Ivrea

Blijf op de hoogte en volg Albert

10 Mei 2018 | Italië, Ivrea

10 mei
Rustigaan naar Ivrea. De eerste ‘grote’ stad na Aosta. Prachtig weer. Ik neem de tijd. Terrasweer! Wat is Italië dan prachtig. Alles met stemverheffing, maar toch even vriendelijk.
Ik lunch ergens onderweg. In Montalto Dora. Echte middle of nowhere. Een trattoria. Gewone kost: gnocchi en een soort hamburger met groene sla.
Daarna nog ongeveer een uur lopen. En ik heb een slaapplek waar ik tussen 3 en 6 kan inchecken! Dus alle tijd om ook in Ivrea het terras op te zoeken. En een beetje door de stad te kuieren. Hoewel dat met een rugzak niet echt kuieren is.
Alicia en Michel waren al op het slaapadres. Ik mocht mijn was bij die van hun in de machine doen. Fantastisch! Op de hand is niet verkeerd, maar een echte machinewas is toch iets beter.
Morgen loop ik weer veel kilometers. Duim maar dat het weer meezit!

  • 12 Mei 2018 - 13:51

    Maartje:

    Wat is dat voor beest op die eerste foto?? :O En is die dame Alicia?

  • 15 Mei 2018 - 18:06

    Albert Rammeloo:

    Geen idee wat dat voor beestje was. Daarom zette ik ‘m op de foto. En die mevrouw is idd Alicia. Vrolijk, geen flauwekul en gewoon doorlopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 37572

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: