Rocroi - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Rocroi - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Rocroi

Door: Albert

Blijf op de hoogte en volg Albert

28 Maart 2018 | Frankrijk, Rocroi

Dat moest ik weer hebben! Nergens een bed beschikbaar. Overal gevraagd, gebeld, mensen erop uit gestuurd: niets!
Dus doorlopen maar. Terwijl het regende, onophoudelijk. Uiteindelijk bleek ik bij aankomst in Rocroi doornat te zijn.
Alles was uitstekend aangegeven, op een stuk na. Vlak voor Rocroi nog een stuk door het bos waar erg veel stroompjes waren ontstaan door de hevige regen van gister en vandaag. Leuk is het niet om door de blubber te moeten lopen. Het houdt zo op.
Het was vandaag gewoon te ver, te lang en kloteweer!

  • 30 Maart 2018 - 06:45

    Eefje:

    Het is weer leuk te lezen pap! Moest je nu uiteindelijk in de hooiberg, of heb je een bed gevonden?
    Hopelijk wordt het weer snel wat beter.

  • 06 April 2018 - 21:31

    Hanneke:

    Hey Ap, ik was eerst wat jaloers op jou dat je zo heerlijk ging wandelen.... maar na deze verhalen, hahaha. Nou je bent wel een bikkel hoor, petje af!
    Het gaat nu vast snel lekkerder weer worden, minder regen. Heel veel succes, en ik vind het erg leuk om je verhalen te volgen.
    Groetjes, veel liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 37503

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: