Chalons-en-Champagne - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Chalons-en-Champagne - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Chalons-en-Champagne

Blijf op de hoogte en volg Albert

11 April 2018 | Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Ik heb het een beetje gehad vandaag. Kilometerslang over verharde wegen en langs het kanaal tussen Marne en nog een of andere rivier. Het waren ruim dertig kilometer. Meer dan voldoende.
De jeugdherberg hier is in onderhoud: slechte WiFi, een vieze douche, geen ontbijt.
In de stad is het druk. Wat wil je, de zon schijnt. Terrassen vol. En niet goedkoop. Ik ben bij een Chinees gaan eten. Fan-tas-tisch! Alleen zijn bonus had hij niet hoeven doen: saké in een glaasje waarin op de bodem een naakte vrouw haar benen spreidde. Dat kan een lekkere maaltijd volkomen afbreken. Of misschien, als je toch al te diep in het glaasje hebt gekeken....?
De was hangt te drogen. Geen lijntje buiten. Jammer. Dan maar zo.

  • 11 April 2018 - 21:24

    Mieke:

    Ik heb wel moeten lachen om de toegift van de Chinees. Morgen weer goeieü "wandelmood".

  • 12 April 2018 - 00:44

    Adrie Vasterling:

    Wat wil je, een man alleen aan de wandel. Duidelijk dat je hem niet uitgelegd hebt wat je bestemming was. Of hij had geen ander "kruis" bij de hand.

  • 13 April 2018 - 19:47

    Niek Baetsen:

    Hoi Albert,

    Denk Maar zo, gespreide benen, gezonde benen.

  • 14 April 2018 - 17:52

    Guido Impens:

    Hello,

    Ik volg je verhaal met veel belangstelling. Mijn vrouw en ik willen dezelfde weg lopen vanuit overijse in België . We vertrekken einde julie. Alle informatie die we oppikken is een grote hulp om. De etappes te plannen. Ik bewonder je voor de tijd die je neemt om je tocht uitvoerig te beschrijven.

    Het ga je verder goed en tot horens.

    Guido Impens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 37435

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: