Champlitte - Reisverslag uit Champlitte, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Champlitte - Reisverslag uit Champlitte, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Champlitte

Blijf op de hoogte en volg Albert

20 April 2018 | Frankrijk, Champlitte

20 april

Het ontbijt wad weer Frans! Heerlijk vers stokbrood met zelfgemaakte confiture. Daar kan je van blijven eten. Zeker als er goeie koffie bij gegeven wordt. In zo’n slurpkom!

Na n half uur lopen meteen al een klein probleempje. Het pad hield op bij een hek en heul veul prikkeldraad. Terug en omlopen dus. Normaal gesproken geen ramp. Maar ik wil zo vroeg lopen om zo weinig mogelijk in de brandende zon te moeten gaan.
Zoals de beschrijving aangaf was de route: over golvende rustige wegen. Het was er soms heel erg stil. Maar gelukkig is er steeds iemand die de waterfles wil vullen met fris water.
Ik smeer het anti-zonnebrandmiddel in ruime mate maar voor mijn oren kwam dat te laat. Die hebben inmiddels onaangename brandwonden. Niks aan doen, behalve nu Nivea smeren en uit de zon houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 37353

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: