De eerste etappes - Reisverslag uit Nandrin, België van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu De eerste etappes - Reisverslag uit Nandrin, België van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

De eerste etappes

Blijf op de hoogte en volg Albert

12 Maart 2018 | België, Nandrin

Zo ging ik op 29 januari van start. De wandeling naar Valkenburg en vervolgens naar Maastricht/Eijsden waren een soort oefentochten. Om te bezien hoe de spieren zich houden en wat ik wel of niet wil meenemen.
Het liep allemaal lekker, zonder al te veel fysieke problemen. In Maastricht aangekomen bleek het zo vroeg te zijn dat ik dóór liep naar Eijsden.
9 en 10 maart wandelde ik in twee delen van Eijsden naar Saint Severin. Dat was weer iets lastiger omdat het nu twee etappes achter elkaar waren. Zonder dat ik tussendoor naar huis ging. Dus even improviseren in de jeugdherberg (!) van Luik. En vervolgens in Saint Severin-en-Condroz hopen dat Francine het zou kunnen vinden.
Nu even goed nadenken of ik wel of niet een tent wil meenemen. Dat scheelt immers ongeveer anderhalve kilo aan bagage.

  • 12 Maart 2018 - 17:23

    Djonnie:

    Nu je zonder enkel probleem het mooie Maastricht hebt bereikt zal Rome ook geen enkel probleem worden. MO-LUKKEN !! Succes

  • 13 Maart 2018 - 21:55

    Els Wagemans:

    Veel succes en vooral veel genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 37365

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: