Langres - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu Langres - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Albert Rammeloo - WaarBenJij.nu

Langres

Blijf op de hoogte en volg Albert

18 April 2018 | Frankrijk, Langres

Gister was het dus zoeken naar een bed! Alles vol of niet (meer) beschikbaar.
Dat is best spannend. Je loopt dan steeds rond te kijken op zoek naar plaatsen die zich ervoor lenen om de nacht door te brengen.
In Marac had ik dus een slaapadres bij erg aardige mensen. maar eens gevraagd naar een slaapadres.
Om half acht zat ik -haartjes nat- aan tafel. Een gezellige avond met veel uitgesproken Franse meningen die volgens mij ook ingegeven werden door de wijn. Rond 10 uur ging ik ‘me coucher’
Vanochtend ben ik om 7 uur vertrokken. Hoewel ze had aangegeven dat ze dat niet zou doen kwam mevrouw toch om 7 uur naar beneden om me gedag te zeggen. Nee, nee, het kost niets. Ik vond het immers erg leuk.
Daar liep ik goed op naar Langres. De stad waar je doorgaans in een grote bocht omheen rijdt. Ik ben er vanmiddag eens wat beter door en omheen gelopen. Erg leuk en zeer de moeite van nog een keer terugkomen. Alleen de helling op naar de oude stad was een knappe opdracht! Ben benieuwd of de Alpen ook zoiets zijn.
Morgen Les Archots, vrijdag Champlitte (rustdag).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Albert

Sinds enkele jaren ben ik 'op rust', gepensioneerd. Wandelen was niet echt mijn ding, maar ik vond het nooit vervelend. Je ziet immers zoveel meer dan wanneer je in een auto, vliegtuig of trein zit.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 37376

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 17 Juni 2018

Rome!

Landen bezocht: